Kişi , Haber, Etkinlik, Sayfa, Duyuru, Başarılar, Menüler içerisinde arama yapabilirsiniz.

Tüm DUYURULAR

  • Rektör Prof.Dr.Köse'den Genç İletişimcilere Tebrik Mesajı

    Türkiye Radyo Televizyon Kurumu (TRT) tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen ve Türkiye'nin yanı sıra Orta Asya, Balkanlar ve KKTC'de iletişim eğitimi alan öğrencilerin katıldığı “Geleceğin İletişimcileri Yarışması”nda, on kategoride verilen birincilik ödüllerinin ikisini kazanan İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi Medya ve İletişim Bölümü öğrencilerini tebrik ederim. Kısa Film kategorisinde birincilik ödülü kazanan sevgili  Derya Kurtuluş ile Televizyon Programı kategorisinde birincilik ödülü alan İsmail Erol, Ali Gürbulut ve Ataberk Yağcı’nın başarılarının devamını dilerim.     Prof. Dr. Saffet KÖSE Rektör

  • TÜRKÇE YETERLİK SINAV TARİHLERİ

    TÜRKÇE YETERLİK SINAVI TARİHLERİ  1-  İKÇÜ TÖMER 2017 - 2018 TÜRKÇE YETERLİK SINAVI TARİH  : 08 AĞUSTOS 2018 - ÇARŞAMBA SAAT  : 10.00 YER   :  İZMİR KÂTİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ ANA YERLEŞKESİ                İKÇÜ TÖMER  YABANCI DİLLER BİNASI   2 -  İKÇÜ TÖMER 2017 - 2018 TÜRKÇE YETERLİK SINAVI TARİH  : 29 AĞUSTOS 2018 - ÇARŞAMBA SAAT  : 10.00 YER   :  İZMİR KÂTİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ ANA YERLEŞKESİ                İKÇÜ TÖMER  YABANCI DİLLER BİNASI   3 -  İKÇÜ TÖMER 2017 - 2018 TÜRKÇE YETERLİK SINAVI TARİH  : 5 EYLÜL 2018 - ÇARŞAMBA SAAT  : 10.00 YER   :  İZMİR KÂTİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ ANA YERLEŞKESİ                İKÇÜ TÖMER  YABANCI DİLLER BİNASI     MERKEZİMİZCE YAPILACAK OLAN TÜRKÇE DİL YETERLİK SINAVI’NA GİRMEK İSTİYENLERİN 1 – “ İKÇÜ TÖMER Türkçe Yeterlik Sınavı ücreti” başlığı ile IBAN NU: TR600001200971800006000028 İKÇÜ TÖMER hesabına 250 TL sınav ücreti yatırdığına dair banka dekontu 2 -    Sınava girmek istediği tarihi belirten başvuru dilekçesi 3 -    Pasaport fotokopisi / kimlik fotokopisi         ile İKÇÜ TÖMER’e en az bir hafta önce müracaat etmeleri gerekmektedir.

  • 2018 YILI GÖREVDE YÜKSELME SINAV İPTALİ HAKKINDA DUYURU

    ► Konu ile ilgili YÖK duyurusu için tıklayınız. 

  • İKİNCİ YILINDA 15 TEMMUZ...

    İKİNCİ YILINDA 15 TEMMUZ: MİLLETİN İSTİKLALİNİ YİNE MİLLETİN AZİM VE KARARI KURTARDI Türkiye iki yıl önce 15 Temmuz’da hain bir darbe girişimine maruz kaldı. Türk Silahlı Kuvvetleri’ne sızmış hain FETÖ mensubu asker görünümlü teröristler, aynı zamanda devletin imkânlarını kullanarak millete savaş açtılar, devletimizi yıkmaya ve ülkemizi işgale kalkıştılar.  Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın çağrısıyla sokaklara dökülen milletimiz, İstiklal Harbinde olduğu gibi 15 Temmuz’da da iradesine sahip çıktı. Seferberlik zamanlarında ve Milli Mücadele yıllarında olduğu gibi, minarelerden okunan salalarla durumun ciddiyetini kavrayan on binlerce silahsız, sivil vatandaş ülkesini, milletini, devletini, anayasal sistemini, demokrasiyi ve bütün bunların teminatı olan seçilmiş hükûmetini ve Cumhur Reisini korumak için sokaklara döküldü; caddeler üzerinden meydanlara akın etti.  Liderinin etrafında kenetlenerek ilk defa darbe teşebbüsüne karşı direnme gücünü kendinde hisseden Milletimiz, 250 şehit ve 2700’ün üzerinde gazinin canları ve kanları ile hainleri püskürttü. İstiklal Harbi’nde olduğu gibi,  Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde gerçekleştirilen 15 Temmuz Demokrasi Mücadelesinde de “Milletin istiklâlini, yine milletin azim ve kararı” kurtardı. Milletimiz İstiklal Harbi’nden sonra 15 Temmuz’da yeni bir destan yazarak, darbe geleneğini yerle bir etti.    İkinci yılında, hain terör örgütünün 15 Temmuz’da giriştiği darbeye karşı direnen, hiç tereddüt etmeden kendini tankların önünde siper eden, sergilediği kahramanlıkla sembolleşen Ömer Halis Demir gibi saniyeler sonra vurulacağını bilerek, verilen kutsal görevi yerine getirmekte tereddüt etmeyip, şehadet şerbetini içen aziz şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyoruz. Ruhları şad, mekânları Cennet olsun. Bazıları üzerinden iki yıl geçmiş olmasına rağmen hala tedavi gören kahraman gazilerimize minnet ve şükran duygularımızı ifade ediyor, Allah’tan sağlıklı uzun ömürler diliyoruz.     İki yıldır sergilemiş oldukları asil tavır, göstermiş oldukları sabır ve metanetle milletimizin her bir ferdine örnek olan şehit ve gazi yakınlarını takdir ediyor, Allah’tan bizlere de onların gösterdiği fedakârlık düzeyinde vazife şuuruyla hareket etme azim ve kararlılığı nasip etmesini niyaz ediyoruz. İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi olarak, akademik-idari personelimiz ve öğrencilerimizle birlikte aziz Milletimize söz veriyoruz;  Ülkemizin bir daha benzer bir ihanetle karşı karşıya kalmaması için üzerimize düşen her türlü görevi yerine getirecek, akademik, sosyal ve kültürel çalışmaları titizlikle sürdüreceğiz.  İki yıl önce 15 Temmuz’da maruz kaldığımız FETÖ ihanetini hiçbir zaman UNUTMADIK, UNUTMAYACAĞIZ, UNUTTURMAYACAĞIZ.        Prof. Dr. Saffet KÖSE İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi Rektörü  

  • 2018-2019 Güz Yarıyılı Yatay Geçiş Başvuruları

    2018  -  2019   Eğitim-Öğretim Yılı  Güz Yarıyılında Üniversitemiz önlisans ve lisans programlarına ilgili mevzuat hükümlerine  uygun olarak kurumlararası, kurum içi ve yurt dışından yatay    geçiş      yoluyla     öğrenci    kabul    edilecektir. Öğrencilerde aranacak nitelikler,  yatay geçiş başvuru ve değerlendirme takvimi,  kontenjanlar, gerekli  belgeler   ve  diğer  hususlarla ilgili duyuru metnine ulaşmak için tıklayınız.

  • Akademik Teşvik Ödeneği Hk.

    Milli Eğitim Bakanlığının 26/3/2018 tarihli ve 6212647 sayılı yazısı üzerine, 11/10/1983 tarihli ve 2914 sayılı Yükseköğretim Personel Kanununun ek 4'üncü maddesine göre, Bakanlar Kurulu'nca 14/5/2018 tarihinde kararlaştırılmış olan Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği (2018) için tıklayınız.

  • 2018-2019 Güz Dönemi Merkezi Yerleştirme Puanı İle (Ek Madde-1) Yatay Geçiş Başvuruları

    21.09.2013 tarih ve 28772 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan yönetmelikle “Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik”e eklenen Ek-1. Madde, merkezi yerleştirme puanıyla yükseköğretim kurumları arasında yatay geçiş imkânı sağlanmıştır.   Merkezi yerleştirme puanıyla yatay geçiş EK MADDE 1 – (1) Öğrencinin kayıt olduğu yıldaki merkezi yerleştirme puanı, geçmek istediği diploma programının taban puanına eşit veya yüksek olması durumunda, öğrenci, hazırlık sınıfı da dahil olmak üzere yatay geçiş için başvuru yapabilir. Programa yatay geçişe ilişkin başvuru takvimi, öğrenci kontenjanına ilişkin esaslar ile yatay geçişlere ilişkin usul ve esaslar Yükseköğretim Yürütme Kurulu tarafından tespit edilir. Belirlenen usul ve esaslar uyarınca öğrencilerin başvuruları yükseköğretim kurumlarının ilgili kurulları tarafından değerlendirilerek yatay geçişleri kabul edilir. Başvurunun kontenjandan fazla olduğu durumlarda ÖSYS puanı en yüksek adaydan başlayıp sıralanarak kontenjan kadar adayın yatay geçişi kabul edilir. Yukarıdaki Ek Madde 1 kapsamında Üniversitemiz önlisans ve lisans programlarına (hazırlık sınıfı dâhil) Merkezi Yerleştirme Puanıyla Yatay Geçiş yapmak isteyen; - ÖSYS veya DGS ile bir yükseköğretim programına yerleşmiş, - Üniversitesine kayıt olduğu yıldaki merkezi yerleştirme puanı, geçmek istediği diploma programının girdiği yıldaki taban puanına eşit veya yüksek olan, - Ek-1. Maddede belirtilen diğer şartları taşıyan öğrencilerin başvuruları 01-15 Ağustos 2018 tarihleri arasında ubs.ikc.edu.tr adresinden çevrimiçi (on-line) olarak yapılacaktır. Ayrıca aşağıda istenen belgeler tamamlanarak başvuru süreleri içerisinde Üniversitemize ulaşacak şekilde ilgili akademik birime şahsen veya posta yolu ile teslim edilecektir. Posta yoluyla yapılacak başvurularda, başvuru belgelerinin Üniversiteye ulaşma tarihi dikkate alınır. Postadan kaynaklanan gecikmelerden Üniversitemiz sorumlu değildir.   Posta Adresi:  Diş Hekimliği Fakültesi Hariç Tüm Birimler: İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi …………………….. Fakültesi / Meslek Yüksekokulu Çiğli Ana Yerleşkesi 35620 Balatçık-Çiğli/İZMİR Diş Hekimliği Fakültesi: İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Aydınlık Evler Mahallesi, Cemil Meriç Caddesi, 6780 Sokak. No:48, 35640-Çiğli / İZMİR    Taban Puan ve Kontenjanlar Taban puan ve kontenjanlar tablosuna ulaşmak için tıklayınız.   BAŞVURU BELGELERİ 1- ubs.ikc.edu.tr adresinden yapılan Online Başvuru Formu Çıktısı (Tüm sayfaları imzalı olacaktır.) 2-ÖSYS / DGS Sonuç Belgesi (Farklı programa başvuracak adaylar için ÖSYM yerleştirme yılına ait puan türleri ve puanları gösteren sonuç belgesi gerekmektedir.) 3-Kayıtlı olduğu Fak./Y.O./MYO’dan alınan Öğrenci Belgesi (Kayıt şekli belirtilmiş olmalıdır.) 4-Daha önce Ek Madde-1 kapsamında yatay geçiş yapmadığına dair belge 5-Onaylı Öğretim Planı ve Ders İçerikleri (Hazırlık Sınıfı öğrencilerinden istenmeyecektir) 6-Transkript (Hazırlık Sınıfı öğrencilerinden istenmeyecektir) 7-Nüfus Cüzdan Fotokopisi   BAŞVURU VE DEĞERLENDİRME TAKVİMİ Başvuru Tarihleri 01-15 Ağustos 2018 Başvurularının İlgili Kurullarda Değerlendirilmesi 16 - 29 Ağustos 2018 Sonuçların İlan Edilmesi 31 Ağustos 2018 Kesin Kayıt Tarihi 03 - 07 Eylül 2018   Değerlendirme sonucunda kesin kayıt yapmaya hak kazanan öğrenciler 03 - 07 Eylül 2018​ tarihleri arasında aşağıda belirtilen belgelerle birlikte kesin kayıt için müracaat edeceklerdir. Kesin kayıtlar ilgili birimde yapılacaktır.   KESİN KAYIT BELGELERİ 1- 6 Adet Fotoğraf 2-Kayıtlı olunan Üniversiteden alınan öğrenci kimlik kartı (Şahsi dosya istenirken ilgili Üniversiteye iade edilecektir.)   ÖNEMLİ NOT: İlk ve Acil Yardım Programına yatay geçiş yapacak öğrencilerin kayıt esnasında ÖSYM Kılavuzunda belirlenen; “Bu programa alınacak öğrencilerin, Üniversitelerin Tıp Fakültelerinden, sürücü belgesi almaya engel olmayan bir beden yapısı ve ruh sağlığına sahip olduklarını belgeleyen rapor almaları; program gereği 2. sınıfta araç kullanmalarının zorunlu olması sebebiyle kayıt tarihinde 17 yaşını tamamlamış olmaları; erkek öğrencilerde 1.65 m’den, kız öğrencilerde 1.60 m’den kısa olmamak, boy uzunluğunun santimetre olarak ifade edilen değerinin son iki rakamından en çok 5 fazla veya 15 noksan kilo ağırlığında olmak; kurtarma ve taşıma işlerinde iki kişilik bir ekipte çalışırken sedyedeki bir hastayı ekip arkadaşı ile birlikte taşıyabilecek beden ve fizik yeterliliğine sahip olmaları gerekmektedir.” koşulunu sağlamaları gerekmektedir. Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının Merkezi Yerleştirme Puanı İle Yatay Geçiş Esaslarına Ulaşmak için tıklayınız. 

  • 2018-2019 Öğretim Yılı Çift Anadal ve Yan Dal Programları Başvuruları

    Başvurular 09 - 20 Temmuz 2018 tarihleri arasında gerekli belgeler tamamlanarak ilgili akademik birime şahsen veya posta yolu ile yapılacaktır. Posta yoluyla yapılacak başvurularda, başvuru belgelerinin Üniversiteye ulaşma tarihi dikkate alınır. Postadan kaynaklanan gecikmelerden Üniversitemiz sorumlu değildir. Akademik Birimlerin iletişim adreslerine ulaşmak için tıklayınız.    GÜZ YARIYILI AKADEMİK TAKVİMİ Başvuru Tarihi Değerlendirme Tarihi Sonuç İlan Tarihi Kesin Kayıt Tarihi Başlangıç Bitiş Başlangıç Bitiş Başlangıç Bitiş 09.07.2018 20.07.2018 24.07.2018 01.08.2018 03.08.2018 06.08.2018 10.08.2018   BAHAR YARIYILI AKADEMİK TAKVİMİ Başvuru Tarihi Değerlendirme Tarihi Sonuç İlan Tarihi Kesin Kayıt Tarihi Başlangıç Bitiş Başlangıç Bitiş Başlangıç Bitiş 07.01.2019 11.01.2019 14.01.2019 16.01.2019 18.01.2019 21.01.2019 23.01.2019   BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER 1. Öğrencinin başvuru yapacağı programı belirten dilekçesi. 2. Not Durum Belgesi (Transkript) 3. ÖSYS Sonuç Belgesi(Yükseköğretim programına yerleştirildiği yıla ait sonuç belgesi) 4. Onaylı eğitim-öğretim planı ve aldığı derslerin içerikleri.   KONTENJANLAR PRPGRAM ADI BAŞVURABİLECEK BÖLÜMLER Çift Anadal Kontenjanları  Yandal Kontenjanları GÜZ BAHAR GÜZ BAHAR Makine Mühendisliği (İngilizce) (ÇAP) İnşaat Mühendisliği (İngilizce) 1 1 0 0 Makine Mühendisliği (İngilizce) (ÇAP) Mekatronik Mühendisliği (İngilizce) 1 1 0 0 Makine Mühendisliği (İngilizce) (ÇAP) Malzeme Bilimi ve Mühendisliği (İngilizce) 1 1 0 0 Harita Mühendisliği (İngilizce) (ÇAP) İnşaat Mühendisliği (İngilizce) 1 0 0 0 İnşaat Mühendisliği (İngilizce) (ÇAP) Makine Mühendisliği (İngilizce) 1 0 0 0 Mekatronik Mühendisliği (YANDAL) Makine Mühendisliği (İngilizce) 0 0 1 0 Malzeme Bilimi ve Mühendisliği (İngilizce) (ÇAP VE YAN DAL) Makine Mühendisliği (İngilizce) 3 0 3 0   ÇİFT ANADAL PROGRAMI BAŞVURU KOŞULLARI ·  Öğrenci ilan edilen ikinci anadal diploma programına, anadal diploma programının en erken üçüncü yarıyılın başında, en geç ise dört yıllık programlarda beşinci yarıyılın başında, beş yıllık programlarda yedinci yarıyılın başında, altı yıllık programlarda ise dokuzuncu yarıyılın başında başvurabilir ve en fazla iki tercih yapabilir. ·  Öğrencinin çift anadal programına başvurabilmesi için başvurduğu yarıyıla kadar anadal lisans programında aldığı tüm dersleri başarıyla tamamlamış olması ve başvurusu sırasındaki genel not ortalamasının 100 üzerinden en az 70 olması gerekir. Başvuruda bulunan öğrencinin anadal programının ilgili sınıfında başarı sıralaması itibarı ile en üst % 20’lik dilimde bulunması ve başvurusunun ilgili bölüm tarafından uygun görülmesi gerekir. ·  Anadal diploma programındaki genel not ortalaması en az 100 üzerinden 70 olan ancak anadal diploma programının ilgili sınıfında başarı sıralaması itibari ile en üst %20’sinde yer almayan öğrencilerden çift anadal yapılacak programın ilgili yıldaki taban puanından az olmamak üzere puana sahip olanlar da çift anadal programına başvurabilirler.   YAN DAL PROGRAMI BAŞVURU KOŞULLARI ·  Öğrenci ilan edilen yandal programına, anadal lisans programının en erken 3. ve en geç 6. yarıyılın başında başvurabilir ve en fazla 2 tercih yapabilir. ·  Yandal programına başvuran öğrencinin, başvurduğu yarıyıla kadar lisans programında aldığı tüm kredili derslerini başarıyla tamamlamış ve anadal programındaki genel not ortalamasının en az 2.50 olması gerekir.

  • 7143 Sayılı Kanun (Öğrenci Affı) Kapsamında Yatay Geçiş İşlemleri

    7143 Sayılı Kanunun 15’inci Maddesi ile 2547 Sayılı Kanuna eklenen Geçici 78’inci Maddesinde “Bu maddede yer alan hükümlerden yararlanarak ayrıldığı yükseköğretim kurumuna kayıt yaptırıp işi veya ikametinin başka bir ilde bulunduğunu belgeleyenler, üniversiteye giriş yılı itibarıyla geçmek istediği üniversitenin taban puanını sağlamaları ve ikamet ettikleri ildeki yükseköğretim kurumlarının senatolarının da uygun görmesi halinde, senatolar tarafından belirlenen usul ve esaslar çerçevesinde ikamet ettikleri ildeki üniversitelerdeki eşdeğer diploma programlarına yatay geçiş yapabilirler.” hükmünün uygulanmasında aşağıdaki ilkeler uygulanacaktır.   BAŞVURU VE DEĞERLENDİRME TAKVİMİ Tarih Faaliyet 18 Eylül – 12 Ekim 2018 Başvurular 15 – 18 Ekim 2018 Başvuruların Değerlendirilmesi 19 Ekim 2018 Sonuçların İlanı 22-26 Ekim 2018 Kesin Kayıt Tarihleri   BAŞVURU BELGELERİ a) Dilekçe b) 7143 sayılı kanunun 15. maddesi ile 2547 sayılı kanuna eklenen geçici 78. maddesi kapsamından yararlanarak ilişiği kesildiği Üniversitede yeniden öğrenciliğe kayıt yaptırdığına dair onaylı belge, c) Öğrencinin af kapsamında yeniden kayıt yaptırdığı Üniversiteye, ilk kayıt yaptırdığı zaman vermiş olduğu ÖSYS, DGS vb. Sonuç Belgesinin tasdikli sureti (Kendi üniversitesinden alacak ve tasdik ettirecek) ç) Eski öğrenciliği süresi içerisinde almış olduğu dersler var ise bu derslere ait yeni tarihli transkript ve ders içeriklerine dair onaylı belge d) Resmi İkametgâh Belgesi veya çalışılan iş yerinden alınacak resmi belge e) Disiplin cezası almadığına dair belge, f) Lisansüstü programlar için a), b), ç) d) ve e) maddelerinde belirtilen belgelere ek olarak kayıtlı bulunduğu programa giriş sırasında sunmuş olduğu ALES, ÜDS veya KPDS vb. Sonuç Belgesinin tasdikli sureti (Kendi üniversitesinden alacak ve tasdik ettirecek) g) Nüfus cüzdanı fotokopisi.(Aslı görülerek fotokopisi alınacaktır)   BAŞVURU ŞARTLARI - Başvuru belgeleri ile birlikte yatay geçiş yapılmak istenen Enstitü / Fakülte / Meslek Yüksekokullarına 18 Eylül – 12 Ekim 2018 tarihleri arasında bizzat müracaat edilmesi gerekmektedir. Bizzat gelinemediği durumlarda Noter vasıtasıyla vekil tayin edilecek kişinin “Vekâletname” ile birlikte başvurarak başvuru işlemini gerçekleştirebilecektir. Posta yolu ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. - Söz konusu yatay geçiş işlemleri yalnızca 2018-2019 eğitim-öğretim yılında yapılacaktır. 2018-2019 eğitim-öğretim yılında yatay geçiş işlemlerini tamamlayamayanlar Kanun’un ilgili hükmünden yararlanamayacaktır. - 12 Ekim 2018 tarihinden sonraki başvurular kabul edilmeyecektir. - Taban puan şartını sağlamayanların başvuruları kabul edilmeyecektir. - Öğrencinin geçmek istediği programın üniversiteye giriş yılı itibariyle öğrenci almaması ve daha sonra öğrenci almaya başlaması veya puan türünde değişiklik olması durumunda söz konusu programlar için 2017 yılı ÖSYS taban puanlarına göre işlem yapılacaktır. 2017 yılında programın öğrenci almaması durumunda programın öğrenci aldığı son yıldaki ÖSYS taban puanına göre işlem yapılacaktır. Dikey Geçiş ile yerleşen öğrencilerin ise ilgili yıldaki DGS puanının dikkate alınacaktır. - Lisansüstü programlarda aynı lisansüstü programların bulunması, Üniversitemizdeki geçiş yapılmak istenen ilgili programın giriş koşullarını sağlaması ve ilgili Enstitü kurulları tarafından söz konusu programlara kabul edilmesi durumunda yatay geçiş yapılabilecektir. - İlgili kanun çerçevesinde 2018-2019 eğitim-öğretim yılı bahar yarıyılında eğitimine başlama kararı verilmiş ve ayrıldığı yükseköğretim kurumunda 2018-2019 eğitim- öğretim yılında öğrenimine devam etmiş olanların başvuruları kabul edilmeyecektir. - Disiplin cezası almış olanların başvuruları kabul edilmeyecektir. - Sonuçlar 19 Ekim 2018 tarihine kadar ilgili birimin internet sayfasında duyurulacaktır. Ayrıca tebligat yapılmayacaktır. - Kayıt hakkı kazananların kesin kayıt işlemlerinin 22-26 Ekim 2018 tarihleri arasında ilgili birim tarafından yapılacaktır.  

  • REKTÖR PROF.DR.KÖSE'DEN TAZİYE TEŞEKKÜR MESAJI

    "Annemin vefatı nedeniyle arayan, köyümüze kadar gelen, mesajları ile taziyelerini bildiren, şahsı ve ailesi ile acımızı paylaşan, dua eden, bizleri yalnız bırakmayan, tüm dostlarıma ailemiz adına teşekkür ederim. Rabbim bütün ölmüşlerimize rahmet eylesin."   Prof.Dr.Saffet KÖSE REKTÖR

  • CUMHURBAŞKANIMIZ SAYIN ERDOĞAN'A TEBRİK MESAJI

    “Cumhurbaşkanı ve 27. Dönem Milletvekili Genel Seçimleri halkımızın yoğun katılımıyla gerçekleşmiş, seçimin ilk turunda halkımızın teveccühü ile çoğunluğu elde eden Cumhur İttifakı lideri Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan, yeni hükümet sisteminin ilk Cumhurbaşkanı olmuştur. Girdiği her seçimden güçlenerek çıkan, iktidara geldiği günden itibaren hizmet ve projeleriyle Türk ve dünya siyasetine damga vuran Cumhurbaşkanımız bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da halkımızın güçlü desteğiyle birçok projeyi Türkiye'ye kazandıracaktır. Cumhurbaşkanı ve 27. Dönem Milletvekili Seçimi sonucunda tekrar Cumhurbaşkanı seçilen Sayın Recep Tayyip Erdoğan ile milletvekillerimizi en içten dileklerimizle kutlar, cumhurbaşkanlığı hükümet sisteminin Türkiye'mize ve milletimize hayırlı olmasını dileriz.”   Prof.Dr. Saffet KÖSE REKTÖR  

  • Kapatılan Gediz Üniversitesi Öğrencilerinin 7143 Sayılı Kanun Kapsamında Af Başvuruları

    7143  Sayılı Kanun ile “Vergi ve Diğer Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılması ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına İlişkin Kanun” 18 Mayıs 2018 tarih ve 30425  sayılı Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girmiş olup, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı tarafından ilgili Kanun kapsamında belirlenen Uygulama Esasları da yayınlanmıştır. (Esaslara ulaşmak için TIKLAYINIZ.)   Bu esasların 14 ve 15. Maddelerinde 667 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname ile kapatılan vakıf yükseköğretim kurumları öğrencilerinin başvuruları düzenlenmiştir. Buna göre; 1) a- 23.07.2016’dan önce kapatılan Gediz Üniversitesine yerleşen ancak kayıt yaptırmayan, b- Kapatılan Gediz Üniversitesi öğrencisiyken 23.07.2016’dan önce ilişi kesilen, c- Mezun aşamasına gelmeyen ve 23.07.2016’dan sonra herhangi bir yükseköğretim kurumuna yerleştirilmeyen, d- Tüm derslerimi alarak mezuniyet aşamasına gelen ancak başarısızlık/not ortalaması nedeniyle mezun olamayan öğrencilerin başvuruları Üniversitemiz Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına, 2) Lisansüstü programlardaki öğrencilerin Üniversitemizdeki ilgili Enstitüye, 3) a- 23.07.2016 tarihinden sonra başka yükseköğretim kurumlarına yerleştirilerek kayıt yaptıran ve sonrasında ilişiği kesilen öğrencilerin ilişiklerinin kesildiği bu yükseköğretim kurumuna, b- 23.07.2016 tarihinden sonra başka yükseköğretim kurumlarına yerleştirilen ancak kayıt yaptırmayan (yatay geçişler hariç) öğrencilerin yerleştirildikleri yükseköğretim kurumuna başvurmaları gerekmektedir. - Bu çerçevede yalnızca 1. ve 2. madde kapsamındaki öğrencilerin başvuruları Üniversitemiz tarafından kabul edilecektir. 3. Madde kapsamındaki öğrencilerin yerleştirildikleri yükseköğretim kurumları ile iletişime geçerek başvuru süresi ve başvuru belgeleri hakkında bilgi almaları gerekmektedir. - Başvurular, 18 Eylül 2018 tarihine kadar başvuru için gerekli belgeler ile birlikte bizzat gelinerek yapılacaktır. Ancak bizzat gelinemediği durumlarda Noter vasıtasıyla vekil tayin edilecek kişi “Vekaletname” ile birlikte başvurarak başvuru işlemini gerçekleştirebilecektir, posta yolu ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. BAŞVURU EVRAKLARI 1. Madde Kapsamında Üniversitemiz Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına Müracaat Edecek Öğrencilerden İstenecek Belgeler: 1- Başvuru Dilekçesi. ( Başvuru dilekçesi için TIKLAYINIZ) 2- Nüfus cüzdanı fotokopisi.(Aslı görülerek fotokopisi alınacaktır) 3- Savcılıktan/E-Devletten alınacak “Adli Sicil Kaydı” 4- Erkek adaylar için askerlik durum belgesi 5- Son altı ay içinde çekilmiş 1 adet vesikalık fotoğraf  6- ÖSYM sınav sonuç belgesi, 7- ÖSYS ile yerleşenler için lise / DGS ile yerleşenler için Önlisans Diploması Fotokopisi (Aslı görülerek fotokopisi alınacaktır), 2. Madde Kapsamında Üniversitemiz İlgili Enstitülerine Müracaat Edecek Öğrencilerden İstenecek Belgeler: 1- Başvuru Dilekçesi ( Başvuru dilekçesi için TIKLAYINIZ) 2- Nüfus cüzdanı fotokopisi.(Aslı görülerek fotokopisi alınacaktır) 3- Savcılıktan/E-Devletten alınacak “Adli Sicil Kaydı” 4- Erkek adaylar için askerlik durum belgesi 5- Son altı ay içinde çekilmiş 1 adet vesikalık fotoğraf  6- ALES sınav sonuç belgesi, 7- Lisans Diploması Fotokopisi (Aslı görülerek fotokopisi alınacaktır),   

  • Vefat ve Başsağlığı

    Üniversitemiz Rektörü Sayın Prof.Dr.Saffet KÖSE'nin annesi vefat etmiştir. Merhumenin cenazesi, 23.06.2018 (Bugün) tarihinde; Balıkesir ili / Kepsut ilçesi / Eyüpbükü köyünde kılınacak ikindi namazına müteakip defnedilecektir. İKÇÜ ailesi olarak; merhumeye Allah'tan rahmet, kederli ailesine ve tüm yakınlarına başsağlığı dileriz.

  • 2017-2018 Öğretim Yılı Yaz Okulu Duyurusu

    2017-2018 eğitim – öğretim yılında Üniversitemiz Yabancı Diller Yüksekokulu, Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi ve İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nde yaz okulu açılması uygun görülmüştür. Yaz okulu takvimi, açılacak dersler, kontenjanlar, ücretler ve diğer açıklamalara ulaşmak için TIKLAYINIZ. İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi Öğrencilerinin Başvuru Formuna Ulaşmak İçin Tıklayınız 667 Sayılı KHK İle Kapatılan Vakıf Yükseköğretim Kurumlarından Üniversitemize Yerleştirilenler veya Özel Öğrenci Olarak Öğrenim Görenlerin Başvuru Formuna Ulaşmak İçin Tıklayınız İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi Öğrencisi Olmayanların Başvuru Formuna Ulaşmak İçin Tıklayınız Para İade ve Ders Ekle-Sil Formuna Ulaşmak İçin Tıklayınız

  • IKC-IBF.36 GİRİŞİMCİLİK Üniversite Seçmeli Havuz Dersi Bütünleme Sınavına girecek öğrencilerin dikkatine !

    Girişimcilik Havuz dersi bütünleme sınavı 22.6.2018 Cuma günü saat 14.00  C2-07 kodlu derslikte yapılacaktır.

  • Vefat ve Başsağlığı

    Üniversitemiz Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı personellerinden, Şube Müdürü Yahya GÜLLE'nin babası vefat etmiştir. Merhumun cenazesi; 18.06.2018 (Bugün) tarihinde, ikindi namazına müteakip Menemen Taş Camii'den kaldırılıp Yeni Foça Mezarlığı'na defnedilecektir. İKÇÜ ailesi olarak; merhuma Allah'tan rahmet, kederli ailesine ve tüm yakınlarına başsağlığı dileriz.

  • Rektör Prof.Dr.Saffet Köse'den Bayram Kutlama Mesajı

    Başı rahmet, ortası mağfiret, sonu azaptan kurtuluş olan Ramazanın son günlerine erişmiş ve Bayrama yönelmiş olmanın hüzünle karışık huzur ve mutluluğunu yaşıyoruz. Bu vesileyle, İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi ailesinin, milletimizin ve İslam âleminin mübarek Ramazan Bayramını tebrik eder, hayırlar getirmesini Cenab-ı Allah’tan dilerim.     Prof. Dr. Saffet KÖSE Rektör  

  • 7143 SAYILI KANUNDA BELİRTİLEN ÖĞRENCİ AFFI BAŞVURUSU

     “7143  Sayılı Kanun ile “Vergi ve Diğer Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılması ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına İlişkin Kanun” 18 Mayıs 2018 tarih ve 30425  sayılı Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girmiştir Söz konusu Kanun’un 15. maddesi ile 2547 Sayılı Kanun’a eklenen geçici 78. maddesi gereği; *Yükseköğretim  kurumlarında hazırlık dâhil bütün sınıflarda intibak, önlisans, lisans tamamlama, lisans, lisansüstü öğrenimi gören öğrencilerden bu maddenin yürürlüğe girdiği tarihe kadar, kendi isteğiyle ilişikleri kesilenler dâhil, terör suçundan hüküm giyenler ile terör örgütlerine veya Milli Güvenlik Kurulunca Devletin milli güvenliğine karşı faaliyette bulunduğuna karar verilen yapı, oluşum veya gruplara üyeliği, mensubiyeti veya iltisakı yahut bunlarla irtibatı nedeniyle ilişiği kesilenler hariç, her ne sebeple olursa olsun ilişiği kesilenler ile bir programı kazandıkları halde kayıt yaptırmayanlar bu maddenin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren dört ay içinde ilişiklerinin kesildiği yükseköğretim kurumuna başvuruda bulunmaları şartıyla bu Kanunun 44 üncü maddesinde belirtilen esaslara göre 2018-2019 eğitim-öğretim yılında öğrenimlerine başlayabilirler. *Müracaat süresi içinde askerlik zamanı gelmiş olanların askerlikleri tecil edilmiş sayılır. Bu maddenin yürürlüğe girdiği tarihte askerlik görevini yapmakta olanlar terhislerini takip eden 2 ay içinde ilgili yükseköğretim kurumuna başvurmaları halinde bu maddede belirtilen haklardan yararlandırılır. *Bu maddede yer alan hükümlerden yararlanarak ayrıldığı yükseköğretim kurumuna kayıt yaptırıp işi veya ikametinin başka bir ilde bulunduğunu belgeleyenler, üniversiteye giriş yılı itibarıyla geçmek istediği üniversitenin taban puanını sağlamaları ve ikamet ettikleri ildeki yükseköğretim kurumlarının senatolarının da uygun görmesi halinde, senatolar tarafından belirlenen usul ve esaslar çerçevesinde ikamet ettikleri ildeki üniversitelerdeki eşdeğer diploma programlarına yatay geçiş yapabilirler. *Bu maddeden yararlanıp bir yükseköğretim kurumunda öğrenci statüsü kazananlar başvurmaları halinde Anadolu Üniversitesi, Atatürk Üniversitesi ve İstanbul Üniversitesi bünyesindeki açık öğretim önlisans veya lisans düzeyindeki eşdeğer bölümlere yatay geçiş yapabilirler. Bu maddenin uygulanmasına ilişkin usul ve esasları belirlemeye Yükseköğretim Kurulu yetkilidir. Bu kapsamda; 1- 18 Eylül 2018 tarihine kadar ilgili birimlere (Fakülte / Enstitü / Meslek Yüksekokulu) başvuranların şartları ilgili birim yönetim kurulu tarafından incelenerek durumları uygun olanlar katkı payı/öğrenim ücreti, kesin kayıt belgeleri vb. yükümlülüklerini yerine getirmeleri koşuluyla kayıtları yapılarak 2018-2019 eğitim-öğretim yılı güz  yarıyılında eğitim-öğretime başlatılabilecektir. 2- Terör suçundan hüküm giyenler bu kanundan yararlanamayacaklardır. 3-Başvurular, kaydın silindiği ilgili Enstitü / Fakülte / Yüksekokul / Meslek Yüksekokullarına bizzat başvuru için gerekli belgeler ile birlikte başvuru süreleri içerisinde yapılacaktır. Ancak bizzat gelinemediği durumlarda Noter vasıtasıyla vekil tayin edilecek kişi “Vekaletname” ile birlikte başvurarak başvuru işlemini gerçekleştirebilecektir, posta yolu ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. BAŞVURU EVRAKLARI Kaydı Silinen/ Kayıt Sildiren Öğrencilerden İstenecek Belgeler: 1- Başvuru Dilekçesi. ( Başvuru dilekçesi için TIKLAYINIZ) 2- Nüfus cüzdanı fotokopisi.(Aslı görülerek fotokopisi alınacaktır) 3- Savcılıktan/E-Devletten alınacak “Adli Sicil Kaydı” 4- Erkek adaylar için askerlik durum belgesi 5- Son altı ay içinde çekilmiş 1 adet vesikalık fotoğraf  Üniversitemize Kayıt Hakkı Kazandığı Halde Hiç Kayıt Yaptırmayan Öğrencilerden İstenecek Belgeler: 1- Başvuru Dilekçesi ( Başvuru dilekçesi için TIKLAYINIZ) 2- Nüfus cüzdanı fotokopisi.(Aslı görülerek fotokopisi alınacaktır) 3- Savcılıktan/E-Devletten alınacak “Adli Sicil Kaydı” 4- Erkek adaylar için askerlik durum belgesi 5- Son altı ay içinde çekilmiş 1 adet vesikalık fotoğraf, 6- ÖSYM sınav sonuç belgesi, 7- ÖSYS ile yerleşenler için lise / DGS ile yerleşenler için Önlisans Diploması (Kurum onaylı fotokopisi), Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı tarafından ilgili Kanun kapsamında belirlenen Uygulama Esaslarına ulaşmak için TIKLAYINIZ.

  • Rektör Prof.Dr.Köse, TRT Diyanet TV'de...

    Rektörümüz Sayın Prof.Dr.Saffet Köse, TRT Diyanet TV Kanalında yayınlanmakta olan ‘İftarı Beklerken’ programına canlı yayın konuğu olarak katılacaklardır. 12 Haziran 2018 (BUGÜN) Saat:18.30’da başlayacak programda, ‘Göç Olgusu ve Hicret’ başlığı konuşulacaktır.  


Toplam 122