Kişi , Haber, Etkinlik, Sayfa, Duyuru, Başarılar, Menüler içerisinde arama yapabilirsiniz.

Tüm DUYURULAR

  • Sözleşmeli Bilişim Personeli İlanı

    Üniversitemiz Bilgi İşlem Daire Başkalığında istihdam edilmek üzere, 31/12/2008 tarih ve 27097 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan "Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Büyük Ölçekli Bilgi İşlem Birimlerinde Sözleşmeli Bilişim Personeli İstihdamına İlişkin Esas ve Usuller Hakkında Yönetmelik"in 8 inci maddesi uyarınca, Sözleşmeli Bilişim Personeli pozisyonunda istihdam edilmek ve tam zamanlı çalıştırılmak üzere 07/12/2018 tarihinde İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi Rektörlüğünde yapılacak yazılı sınavla 2 (iki) adet Sözleşmeli Bilişim Personeli alınacaktır. Sözleşmeli Bilişim Personeli ilanı için tıklayınız. Başvuru formu için tıklayınız. * Başvurular için : Abdullah ÇORUMLUOĞLU (Personel Daire Başkanlığı-0 232 329 35 35 Dahili:1356) * * Sözleşmeli Bilişim Personeli ilanımızın resmi gazetede ilan edilmesinden dolayı son başvuru tarihi ve başvuru sonuçlarının ilan tarihi değişmiştir. 

  • Rektörümüzün 10 Kasım Atatürk'ü Anma Günü Mesajı

    Milletimizin istiklâlini sağlayan, bütün mazlum milletlere ilham kaynağı olan Milli Mücadelemizin Başkumandanı, milli iradenin hâkim kılınmasıyla ilan edilen Cumhuriyetimizin banisi, “muasır medeniyet seviyesine ulaşmak” ideali doğrultusunda başlatılan milli kalkınma hamlesinin lideri olan Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ebediyete intikalinin 80. yıl dönümünü idrak ediyoruz. İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi olarak, öncelikli görevimiz olan bilgi üretme ve üretilen bilgiyi değere dönüştürerek, eğitim programlarımızla ihtiyaç duyulan donanımlı insan yetiştirerek Türkiye’nin kalkınmasına katkı sağlamaya çalışıyoruz. Cumhuriyetimizin kuruluşunun yüzüncü yıldönümüne odaklanan 2023 vizyonuyla ülkemizi Atatürk’ün gösterdiği hedef doğrultusunda muasır medeniyet seviyesine ulaştırmak için üzerimize düşen bütün sorumlulukları layıkıyla yerine getirmeye gayret ediyoruz. Bu duygu ve düşüncelerle, Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere, milletimizin istiklali ve istikbali için mücadele eden bütün şehit ve gazilerimizi, ülkemizin kalkınmasında emeği geçen herkesi saygı, minnet ve rahmetle anıyoruz.   Prof. Dr. Saffet KÖSE Rektör

  • YEMEK HİZMETLERİ KATKI PAYI HESAP NUMARASI DEĞİŞİKLİĞİ

    YEMEK HİZMETİNDEN FAYDALANAN PERSONELİN DİKKATİNE! Yapılması gereken teknik değişiklik nedeniyle TR85 0001 5001 5800 7299 7411 72 IBAN nolu Vakıfbank Karşıyaka Şubesi’nde bulunan yemek hizmetleri hesabı 09/11/2018 tarihi saat: 13.00 itibariyle kapatılacak olup; bu tarihten sonraki ödemelerin Ziraat Bankası Girne Şubesi TR82 0001 0019 0387 7667 2250 01 IBAN nolu hesaba yapılması gerekmektedir. Konu hakkında gereğini bilgilerinize sunarız.   İletişim: İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Didem ODAMAN Dahili: 1166

  • KISMİ ZAMANLI BAŞVURULARI SONUÇLANDI!

      2018-2019 Eğitim öğretim yılı içerisinde Akademik ve İdari birimlerde görev alacak kısmi zamanlı öğrencilerin listesi için Tıklayınız.      

  • VEFAT-BAŞSAĞLIĞI

    Personal Dairesi Başkanlığı İdari Özlük İşler Şube Müdürü Ali AÇAR'ın babası vefat etmiştir. İKÇÜ Ailesi olarak; merhuma Allah'tan rahmet, kederli ailesine ve tüm yakınlarına başsağlığı dileriz.

  • 2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılı Bütünleme Sınavları ve Yaz Okulu Duyurusu

    2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılında uygulanmak üzere; 1- Üniversitemizin tüm önlisans ve lisans programlarında bütünleme sınavları yapılacaktır. 2- Üniversitemiz Senatosu'nun 31.10.2018 tarihli ve 2018/16-04 sayılı kararı gereğince aşağıda belirtilen birimlerde yaz okulu açılacaktır. Yaz okulunda okutulacak dersler, kontenjanlar, ücretler ve diğer açıklamalar ise daha sonra duyurulacaktır.    * İslami İlimler Fakültesi    * Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi    * Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu    * Yabancı Diller Yüksekokulu (Hazırlık Sınıfı) Yaz Okulu Akademik Takvimine ulaşmak için tıklayınız. Üniversitemizde ve diğer yükseköğretim kurumlarında açılacak yaz okullarında ders alma şartları ve diğer hususlarda bilgi edinebilmek için tıklayınız. 

  • VEFAT VE BAŞSAĞLIĞI

    Üniversitemiz İdari ve Mali İşler Daire Başkanı Özkan Özbek'in annesi Sadeli Özbek, Hakk'ın rahmetine kavuşmuştur. İKÇÜ Ailesi olarak; merhumeye Allah'tan rahmet, kederli ailesine ve tüm yakınlarına başsağlığı dileriz.

  • MÜHENDİSLİK ve MİMARLIK FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE MİLLİ SAVUNMA ÜNİVERSİTESİNDE OKUMA İMKANI

    Mühendislik Fakültelerinin 3 ve 4’üncü sınıflarında okuyan öğrenciler, başvuru yaptıkları takdirde eğitimlerine kaldıkları yerden Milli Savunma Üniversitesi Hava Harp Okulu ve Deniz Harp Okulunda devam edebileceklerdir. Hava Harp Okulu Başvuruları için;  Başvuru koşullarını sağlayan adayların 09-26 Ekim 2018 saat 16:00 tarihleri arasında https://personeltemin.msb.gov.tr internet adresi üzerinden başvuru yapmaları gerekmektedir. Deniz Harp Okulu Başvuruları için;   Başvuru koşullarını sağlayan adayların 18 Ekim-19 Kasım 2018 (saat 16:00’a kadar) tarihleri arasında https://personeltemin.msb.gov.tr internet adresi üzerinden başvuru yapmaları gerekmektedir.

  • DEKAN ATAMALARI

    Üniversitemiz Tıp Fakültesi Dekanlık görevine; 29.09.2017 tarihinden itibaren Dekanlık görevini vekaleten yürütmekte olan Prof.Dr. Gökhan KÖYLÜOĞLU Yükseköğretim Genel Kurulunca asaleten atanmıştır. Üniversitemiz Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi Dekanlık görevine; Ege Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Öğretim Üyesi Prof.Dr. Aydoğan SAVRAN Yükseköğretim Genel Kurulunca asaleten atanmıştır. Hocalarımızı tebrik eder, Üniversitemizin hedeflerine ulaşmasında gösterecekleri katkılarından dolayı şimdiden teşekkür ederim. Prof. Dr. Saffet KÖSE Rektör

  • YURTDIŞI TÜRKLER VE AKRABA TOPLULUKLAR BAŞKANLIĞI (YTB) ÖĞRENCİLERİ İÇİN STS (SEVİYE TESPİT SINAVI) TARİHİ

    Yurtdışı Türkler ve Akraba Topluluklar Başkanlığı (YTB) Öğrencileri için yapılacak olan  STS (Seviye Tespit Sınavı) ile ilgili bilgiler aşağıda yer almaktadır: TARİH: 15 .10.2018 PAZARTESİ SAAT: 09.30 YER: İKÇÜ TÖMER - YABANCI DİLLER BİNASI        

  • Avrupa Koleji Yüksek Lisans Burs Başvuruları

    Dışişleri Bakanlığı Avrupa Birliği Başkanlığı Eğitim ve Kurumsal Yapılanma Başkanlığının Avrupa Koleji Yüksek Lisans Bursu duyurusuna ulaşmak için tıklayınız. 

  • REKTÖR PROF.DR. KÖSE DİYANET TV’DE

    REKTÖR PROF.DR. KÖSE DİYANET TV’DE İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Saffet Köse, Sami Bayrakcı' nın sunumu ile Diyanet TV' de yayınlanan "Farklı Bakış" programına konuk olacaktır. “İbadetlerin Sosyal Hayata Etkileri” nin ele alınacağı program, 08.10.2018 Pazartesi Günü Saat 21.30'da yayınlanacaktır.

  • 2018-2019 KURS ÜCRET TABLOSU

    Ücret Tablosunu görmek için tıklayınız

  • Yemek Bursu Başvuruları Başladı !

    Faydalanmak isteyen öğrencilerin linkte ekli formu doldurarak fakültelerine teslim etmeleri gerekmektedir.   http://sks.ikc.edu.tr/S/15992/yemek-yardimi-basvuru-formu    

  • Standart Dosya Planı Uygulama, Dosyalama ve Arşivleme programı Ücretsiz Eğitim Kursu

    Kurum Arşivi Kurulması çalışmalarında birimlerde sorumlu personelin bilgi ihtiyacını desteklemek,amacı ile Standart Dosya Planı Uygulama, Dosyalama ve Arşivleme programı ilk defa İKÇÜ Kurum Arşiv Müdürlüğü ve Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi iş birliği ile, uzaktan eğitim olarak internet üzerinden ücretsiz olarak açılacaktır. Eğitim sadece kurum personeline verilecektir.  Başvurular Üniversitemizin sağladığı mail hesabı üzerinden yapılacaktır.  Başvuru - Önkayıt

  • 2018-ÖSYS Ek Yerleştirme ile Yeni Kayıt Yaptıracak Aday Öğrenciler için Duyuru

    2018-ÖSYS Ek Yerleştirme Sonucu Üniversitemize Yerleşen Öğrencilerin kesin kayıtları 01-05 Ekim 2018 tarihileri arasında yerleştiğiniz Fakülte/Meslek Yüksekokulunda yapılacaktır. Kayıt Sırasında İstenen Belgeler 1- 2018-ÖSYS (Ek Yerleştirme) Sonuç Belgesinin İnternet Çıktısı.  (1 Nüsha) 2- Mezun olunan okuldan alınan Lise Diploması aslı ve fotokopisi ya da yeni tarihli Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi. (Diploma veya Geçici Mezuniyet Belgesi kayıt sırasında görülerek aslı iade edilecektir. Başarı belgesi mezuniyet belgesi yerine kullanılmaz) 3- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi 4- 1996 ve daha önce doğmuş erkek öğrenciler için askerlik şubelerinden veya e-devletten alınacak “bir fakülte veya yüksekokula kaydolmasında askerlikçe bir sakınca olmadığına dair belge. Askerliğini tamamlamış olan öğrenciler için terhis belgesinin aslı ve fotokopisi Askerlikten muaf olan öğrenciler için muafiyet belgesinin aslı ve fotokopisi 5-  a) Sağlık Bilimleri Fakültesi'nin Hemşirelik Bölümü ile Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bolümleri için; Adayların ÖSYM kılavuzundaki koşul 87’de belirtilen hususları taşıdıklarına dair Rapor b) Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu İlk ve Acil Yardım programı için; Adayların ÖSYM kılavuzundaki koşul 233 ’de belirtilen hususları taşıdıklarına dair Rapor   KAYITLA İLGİLİ ÖNEMLİ NOTLAR a) Adayların kayıt için bizzat başvurmaları gerekmektedir. Posta ile kayıt yapılmaz. b) Kayıt için istenen belgelerin onaysız sureti veya fotokopisi kabul edilmez. c) Belgeler eksik ise kayıt yapılmaz. d) Belirtilen tarihler arasında kaydını yaptırmayan aday herhangi bir hak iddia edemez. e) Üniversiteler, gerçeğe aykırı beyanda bulunarak kayıt yaptıran adaylar hakkında gerekli yasal işlemleri yapmaya yetkilidir. ÖSYS Kılavuzlarında yer alan yükseköğretim programlarında aynı anda örgün iki ön lisans veya iki lisans programına kayıt yaptırılamayacağına ve eğitime devam edilemeyeceğine ilişkin 19/12/2013 tarihli Yükseköğretim Genel Kurul kararı uyarınca, durumları bu açıklamaya uyan adaylar halen kayıtlı oldukları yükseköğretim kurumundan ilişiklerini kesmedikleri takdirde yeni yerleştirildikleri yükseköğretim programına kayıt yaptıramazlar.

  • 3713 Sayılı Kanun Kapsamında Özel Öğrencilik Başvuruları

    Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının 3713 Sayılı Kanun kapsamında özel öğrencilik başvuruları hakkındaki yazısına ulaşmak için tıklayınız. Bu kapsamda özel öğrencilik başvurusunda bulunacak öğrencilerin; 1- 3713 Sayılı Kanunun ilgi yazıda belirtilen kapsamında olduklarına dair Sosyal Güvenlik Kurumundan temin ettikleri belge, 2- Öğrenci Belgesi (Halen kayıtlı oldukları yükseköğretim kurumu veya YÖKSİS'ten alınacak) 3- Öğrenim gördüğü programın dilini gösterir belge (Halen kayıtlı oldukları yükseköğretim kurumu veya YÖKSİS'ten alınacak) 4- Transkript belgeleri ile birlikte 19 Eylül - 05 Ekim 2018 tarihleri arasında ilgili Fakülteye şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir. Yazıda belirtilen şartları sağlamayan öğrencilerin kayıtları yapılmayacaktır.


Toplam 122

En Çok Okunan DUYURULAR