Kişi , Haber, Etkinlik, Sayfa, Duyuru, Başarılar, Menüler içerisinde arama yapabilirsiniz.

Tüm DUYURULAR

  • 2018 Yılı Akademik Teşvik Ödeneği İşlemleri Nihai Sonuçları

    Üniversitemiz Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından, "2018 Yılı Akademik Teşvik Ödeneği İşlemleri" kapsamında yapılan incelemeler tamamlanmış olup, ödemeye esas olacak nihai sonuçları görmek için tıklayınız.  

  • İKÇÜ'lü Doktorlardan Büyük Başarı

    8 DEFA KALBİ DURAN MUCİZE ÇOCUK HAYATA TUTUNDU  İzmir'deki Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi gören doğuştan kalp hastası 2.5 yaşındaki Ahmet Ayaz Uçkun'un, geçirdiği ameliyat sonrasında 8 kez kalbi durdu. Ölümle yaşam arasında gidip gelen minik çocuk, hastanede bulunan extracorporeal membrane oxygenation (ECMO) cihazı sayesinde hayata tutundu. Sağlığına tekrar kavuşarak taburcu edilen çocuğun annesi Sultan Uçkun gözyaşları içinde, Ümidimizi tamamen yitirmiştik, nefes aldığına, yanımda olduğuna inanamıyorum. Şükürler olsun ki Allah oğlumuzu bize bağışladı dedi. İzmir'de yaşayan Sultan Uçkun (23) ve Gökhan Uçkun (30) çiftinin doğuştan kalp hastası oğulları Ahmet Ayaz Uçkun, daha önce özel bir merkezde kalp ameliyatı geçirdi. Daha sonra Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne getirilen Uçkun, geçen 28 Ocak'ta, Doç. Dr. Onur Işık ve Doç. Dr. Muhammet Akyüz ile ekibi tarafından kalp kapak yapısında problem olduğu için ameliyat edildi. Ameliyat sonrası yoğun bakıma alınan küçük çocukta ritim düzensizliği oluştu ve kalp yetmezliği tablosu gelişti. 8 defa kalbi duran Ahmet, İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi Öğretim Üyesi ve Çocuk Yoğun Bakım Sorumlusu Prof. Dr. Ayşe Berna Anıl ve ekibi tarafından alınan kararla, ECMO cihazına bağlandı. Yapay kalp cihazıyla birlikte yaşama tutunan minik Ahmet, tekrar sağlığına kavuştu. İyileşmesinin ardından hastaneden taburcu edilen çocuğun annesi Sultan Uçkun gözyaşları içinde, Ümidimizi tamamen yitirmiştik, nefes aldığına, yanımda olduğuna inanamıyorum. Yoğun bakımdayken çok zor günler yaşadık, ancak ECMO cihazı bizim için umut oldu. Allah bütün doktorlarımızdan razı olsun. Bu hastane bizim için bir umut oldu belki başka bir çocuk için de umut olabilir. Ayşe hocama, cerrahlarımıza, herkese teşekkür ediyorum. Şükürler olsun ki Allah oğlumuzu bize bağışladı dedi.   ÖLÜM RİSKİ ÇOK YÜKSEKTİ Prof.Dr. Anıl konu ile ilgili yaptığı açıklamada; Hastamiz 2.5 yaşındaki Ahmet Ayaz Uçkun'un doğuştan kalp hastalığı mevcuttu. Daha önce dış merkezde ameliyat olan hastamız İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne getirildi. Ahmet, 28 Ocak'ta cocuk kalp cerrahlari Doc. Dr. Onur Işık ve Doç. Dr. Muhammet Akyüz tarafından kalp kapak yapısında problem olduğu için ameliyat edildi. Ameliyat sonrası cocuk yoğun bakıma alınan küçük çocukta ritim düzensizliği oluştu ve kalp yetmezliği tablosu gelişti. Yapılan tedavilere cevap alinamayan 8 defa kalbi duran Ahmet icin bu sekilde kurtulmasi mumkun olmadigindan ekip tarafindan ekstrakorporeal mebran oksijenizasyonu (ECMO) uygulama karari alindi. ECMO cihazi hastanın kanını vücut dışına alıp  temizleyip hastaya geri vermeye yarıyor, bu arada kalbi ve akcigeri dinlendirmiş oluyoruz. Hasta 8 gün ECMO cihazında kaldı, toplam 16 gün yoğun bakımda kaldıktan sonra servis izlemine gönderildi. 15.02.2019 da taburcu edildi. Şu anda sağlığına kavuştu ve izlemleri devam edecek. ECMO, en üst düzey yoğun bakımlar da uygulanan ciddi ekip, alet ve donanım gerektiren  en ağır hastalara uygulanan bir islemdir. Bu işlemin uygulandığı hastaların ölüm riski yüksektir. Kurtulmaları büyük ve önemli bir başarıdır.  İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi ve İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Çocuk Yoğun Bakım Sorumlusu Prof.Dr. Ayşe Berna ANIL hocamızı ve ekibini tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.  

  • 100/2000 YÖK DOKTORA BURSU KAPSAMINDA 2018/2019 BAHAR YARIYILINDA “TARİH (Osmanlı Müesseseleri ve Medeniyet Tarihi)” ALANINDA DOKTORA ÖĞRENCİSİ ALIMI YAPILACAKTIR.

    Başvuru Tarihleri; 14-22 Şubat 2019 *14-22 Şubat 2019 Cuma Saat 17.00’ye kadar Enstitümüze elden teslim etmeleri gerekmektedir. *Geç başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır. 100/2000 Yök Doktora Bursu Başvuru İlanı   GEREKLİ EKRAKLAR: 1-Başvuru Dilekçesi 2-Lisans ve Yüksek Lisans Diploması (Aslına bakılır ve Fotokopisi teslim alınır) 3-Lisans ve Yüksek Lisans Transkripti (Aslına bakılır ve Fotokopisi teslim alınır) 4-ALES 5-Yabancı Dil Belgesi 6-2 Adet Fotoğraf 7-1 Adet Nufüs Cüzdan Fotokopisi 8-Askerlik Durum Beyan Formu (Kesin Kayıtta teslim edilebilir.) 9-Özgeçmiş  

  • İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ'NE YENİ DEKAN!

    Prof.Dr. Sıddık Korkmaz, İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi dekanlığına atandı. Prof.Dr. Saffet Köse’nin rektör olarak atanmasından sonra vekaleten yürüttüğü İslami İlimler Fakültesi Dekanlığına, Yükseköğretim Kurulu (YÖK) tarafından atama yapıldı. Prof.Dr.Sıddık Korkmaz, son olarak Necmettin Erbakan Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu İlahiyat Fakültesi, Temel İslam Bilimleri İslam Mezhepleri Tarihi ABD Başkanlığı görevini yürütüyordu. Göreve başlamasıyla ilgili temenni mesajında bulunan Prof.Dr. Korkmaz, İKÇÜ İslami İlimler Fakültesi Dekanı olarak Prof.Dr. Saffet Köse’den aldığı bayrağı, başarıyla taşıma gayretinde olduğunu söyledi. Prof.Dr.Korkmaz, “İKÇÜ olarak milletine ve bütün insanlığa yararlı olma ülküsünü içselleştirmiş, inançlı, kültürlü ve erdemli ilim adamları yetiştirmeye devam edeceğiz.  Akademisyeni, öğretim elemanı ve öğrencisiyle, ilahiyat için gayret gösteren tüm ilim gönüllüleri ile milletimizin millî ve manevi değerleri ekseninde bütünleşerek çalışmalarımıza hız vereceğiz.” diye konuştu.

  • 100/2000 YÖK DOKTORA BURSU İLANI 2018-2019 BAHAR DÖNEMİ

    100/2000 Yök Doktora Bursu Kapsamında 2018-2019 Bahar Yarıyılında “Rejeneratif Tıp” Alanında Doktora Öğrencisi Alım İlanı İçin TIKLAYINIZ. Başvuru Formu için TIKLAYINIZ.

  • VEFAT-BAŞSAĞLIĞI!

    Orman Fakültesi Orman Mühendisliği Bölüm Başkanı Doç.Dr. Cenk Durmuşkahya’nın annesi Canan Durmuşkahya vefat etmiştir. Merhumenin cenazesi 12.02.2019 tarihinde (BUGÜN) İkindi namazına müteakiben Soğukkuyu Çömezzade Camii’nden defnedilecektir. İzmir Katip Çelebi Üniversitesi ailesi olarak merhumeye Allah’tan rahmet, ailesi ve yakınlarına başsağlığı dileriz.

  • 2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı Mevlana Değişim Programı Başvuruları

                                                                       İLAN METNİ İÇİN TIKLAYINIZ   PROTOKOLLER İÇİN TIKLAYINIZ   BAŞVURU BELGELERİ     YÖK YÜRÜTME KURUL KARARI

  • Yemek Hizmetinden Faydalanmak İsteyen Öğrencilerin Dikkatine !

    DEĞERLİ ÖĞRENCİLERİMİZ   1 Şubat 2019 Tarihinden itibaren yemek hizmetleri için nakit ödeme yaptığınız ‘’Ödeme Noktası’’ bürosu kapatılacak ve yerine UBYS üzerinde yükleme yapabileceğiniz Sanal Pos uygulaması devreye girecektir. Nakit para işlemi 31 Ocak 2019 tarihi mesai bitimi saati ile son bulacaktır. Sanal Pos uygulamasını kullanmak için; Akıllı Kart Sistemi'ne (https://akillikart.ikc.edu.tr) kullanıcı adı ve şifresi ile giriş yaptıktan sonra "Akıllı Kart Bakiye Yükleme" menüsünü tıklayarak 3D güvenlikli olarak bakiye yükleme işlemlerini gerçekleştireceğiniz ödeme sayfasına yönlendirileceksiniz. Bağlantı adresi: https://akillikart.ikc.edu.tr/OnlineBakiyeYukleme   Detaylı Bilgi İçin:   Beslenme Hizmetleri Birimi Ertan ESKİ  Telefon : (0232) 329 35 35 Dahili 1434 Mail : ertan.eski@ikc.edu.tr          

  • Görevde Yükselme Sınavı Aday Listeleri - 29.01.2019

    ► Şef Kadrosu Listesi İçin Tıklayınız ► VHKİ Kadrosu Listesi İçin Tıklayınız   Not: İtirazlar sınav takviminde belirtildiği gibi 30/01/2019 - 05/02/2019 tarihleri arasında yapılacaktır. 

  • Görevde Yükselme Sınavı Aday Listeleri - 29.01.2019

    ► Şef Kadrosu Listesi İçin Tıklayınız ► VHKİ Kadrosu Listesi İçin Tıklayınız   Not: İtirazlar sınav takviminde belirtildiği gibi 30/01/2019 - 05/02/2019 tarihleri arasında yapılacaktır. 

  • VEFAT-BAŞSAĞLIĞI

    Yabancı Diller Yüksekokulu Sekreteri Müzeyyen ORHON'un babası Fahrettin GÜLER vefat etmiştir. Merhumun cenazesi, 28.01.2019 tarihinde (BUGÜN) ikindi namazına müteakip Urla Merkez Camii’nden defnedilecektir. İKÇÜ Ailesi olarak merhuma Allah’ tan rahmet, kederli ailesine ve yakınlarına başsağlığı dileriz.

  • 2018-2019 BAHAR YARIYILI KAYIT YENİLEME VE DERSE KAYIT İŞLEMLERİ

    2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı kayıt yenileme / derse kayıt işlemleri 28 Ocak – 01 Şubat 2019 tarihleri arasında yapılacaktır. Kayıt yenileme / derse kayıt işlemleri, Üniversitemize yeni kaydolan öğrenciler de dâhil olmak üzere tüm öğrencilerimiz tarafından yerine getirilmelidir. Öğrenciler ders kaydı ve kayıt yenileme işlemlerini ubs.ikc.edu.tr/ adresinden kullanıcı adları ve şifreleri ile Öğrenci İşleri Bilgi Sistemi'ne giriş yaparak interaktif olarak  yapacaklardır. Ders kaydı işlemlerinde öğrenciler öncelikle başarısız oldukları dersi/dersleri almak zorundadır. Bunun için ders kaydı yapmadan önce not döküm belgenizden (transkript) ders durumunuzu mutlaka inceleyiniz. Ara sınıf öğrencileri için okulunuza ait yönergelerde ortalama şartına bağlı olarak yeni ders ve/veya üst yarıyıldan ders alma/alamama durumlarına yönelik hükümler bulunmaktadır. Bunun için Üniversitemiz web sayfasının yönergeler kısmından okulunuza ait yönergeyi dikkatlice okumanız yararınıza olacaktır.   Ders Kayıt işlemleriniz Danışmanınız tarafından onaylandıktan sonra tamamlanacaktır. Danışmanınız uygun göreceği durumlarda sistem üzerinden seçtiğiniz derslerde değişiklik yaparak incelemeniz için yeniden size gönderebilecektir. Bunun için ders kaydınızın onaylandığını görene kadar ders kayıt aşamanızı kontrol etmeniz gerekmektedir.   ÖĞRENİM ÜCRETİ / KATKI PAYI ÖDEME (27 Ocak – 01 Şubat 2019) Öğrenim ücreti veya katkı payı borcunuzun bulunması durumunda üzerinizdeki borç kaldırılmadan seçtiğiniz dersler danışman onayına gönderilmeyecek ve ders kaydı/ kayıt yenileme işleminiz tamamlanmayacaktır. Kayıt Yenileme veya Ders Kaydı işlemi yapmayan öğrenciler ise ilgili dönemin öğrencilik haklarından yararlanamayacaklar ve yoklama ile not giriş listeleri dâhil hiçbir listede görünmeyeceklerdir. Tüm öğrenciler, öğrenim ücretleri ve katkı paylarını 27 Ocak – 01 Şubat 2019 tarihleri arasında T.C. Kimlik Numaralarıyla Ziraat Bankasının Türkiye genelindeki tüm ATM’lerinden yatıracaklardır. Ödeme işlemi için (Şubeye Giderek, Havele, EFT, vb.) başka bir yol kesinlikle kullanılmamalıdır. Aksi durumda ödeme yaptığınıza dair bilgi Üniversitemize ulaşmamaktadır.  Katkı payı veya öğrenim ücreti borç miktarınız ile borçlandırılma nedeninizi sistem üzerinde görebilirsiniz. Eğer sistemde herhangi bir borç görünmüyorsa ücret ödemenize gerek yoktur. Katkı payı borcunuz üzerinizden silindikten sonra seçtiğiniz dersler danışman onayına gönderilecek ve onay verildikten sonra kayıt yenileme işleminiz tamamlanacaktır. Kayıt Yenileme veya Derse Kayıt ile ilgili karşılaşılabilecek sorunların okulunuzun öğrenci işlerine bildirilmesi yararınıza olacaktır. *İslami İlimler Fakültesi ve Yabancı Diller Yüksekokulu hazırlık sınıfı öğrencileri için de belirtilen tarihler arasında ÜBYS üzerinden "kayıt yenileme" yapılması gerekmektedir. Buna göre öğrenciler söz konusu tarihler arasında kullanıcı adları ve şifreleri ile UBYS'ye girecek ve "Kayıt Yenile veya Kaydımı Tamamla" butonuna basarak kayıt yenileme işlemini gerçekleştireceklerdir. Ancak borcu olanlar öncelikle borçlarını ödeyecekler ve ödeme tamamlandıktan sonra kayıt yenilemeyi tamamlayabileceklerdir. Kayıt yenileme işlemi yapmayan öğrenciler ise ilgili dönemin öğrencilik haklarından yararlanamayacaklar ve yoklama ile not giriş listeleri dahil hiçbir listede görünmeyeceklerdir. *Tıp Fakültesi ve Diş Hekimliği Fakültesi öğrencileri için de belirtilen tarihler arasında ÜBYS üzerinden "kayıt yenileme" yapılması gerekmektedir. Buna göre öğrenciler söz konusu tarihler arasında kullanıcı adları ve şifreleri ile UBYS'ye girecektir. Şayet öğrenci için ilgili dönemde seçebileceği dersler açılmışsa bu dersleri seçerek, açılmamışsa direkt olarak " Kayıt Yenile veya Kaydımı Tamamla " butonuna basarak ders seçimi veya kayıt yenileme işlemini gerçekleştireceklerdir. Ancak borcu olanlar öncelikle borçlarını ödeyecekler ve ödeme tamamlandıktan sonra kayıt yenilemeyi tamamlayabileceklerdir. Kayıt Yenileme veya Ders Kaydı işlemi yapmayan öğrenciler ise ilgili dönemin öğrencilik haklarından yararlanamayacaklar ve yoklama ile not giriş listeleri dahil hiçbir listede görünmeyeceklerdir. Üniversitemiz Ortak Zorunlu Dersleri ile Üniversite Seçmeli Havuz derslerinin not değerlendirme sistemleri Bölüm derslerinizin not değerlendirme sistemine göre farklılıklar gösterebilir. İleride sorun yaşamamak adına aşağıdaki yönergelerin ilgili maddelerine göz gezdirmeniz yararınıza olacaktır. Ortak Zorunlu Dersler Yönergesi Üniversite Seçmeli Havuz Dersleri Esasları Askerlik ile ilgili işlemleriniz kayıtlarınız yapıldıktan sonra web servisleri aracılığıyla YÖKSİS'ten Milli Savunma Bakanlığına iletilmektedir. Askerlik işlemlerinizi e-devlet üzerinden ve/veya askerlik şubelerinden takip ederek varsa aksaklıkları Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'na bildirebilirsiniz.

  • ÜNİVERSİTEMİZ GÖREVDE YÜKSELME SINAV İLANI DUYURUSU - 2019

    ► Görevde Yükselme Sınav İlanı ► Görevde Yükselme Sınav Takvimi  ► Görevme Yükselme Konu Başlıkları ► Başvuru Dilekçesi ► Dilekçe Üst Yazısı ► Başvuru Yapılacak Boş Kadrolar  

  • EK İLAN 2018-2019 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ ÖĞRENCİ KONTENJAN VE BAŞVURU KOŞULLARI

    EK İLAN 2018-2019 Eğitim - Öğretim Yılı Bahar Dönemi Lisansüstü Başvuru Kontenjanlarına ulaşmak için tıklayınız. Doktora Programlarına Başvuru Dilekçesi için tıklayınız. Tezli Yüksek Lisans Programlarına Başvuru Dilekçesi için tıklayınız. Tezsiz Yüksek Lisans Programlarına Başvuru Dilekçesi için tıklayınız. Doktora ve Yüksek Lisans Programlarına Başvuru Formu için tıklayınız Yabancı Uyruklu Adaylar için Doktora ve Yüksek Lisans Programlarına Başvuru Formu için tıklayınız Üniversite Bilgi Sistemi üzerinden başvuru yapmak için tıklayınız. NOT: ADAYLARIN BAŞVURU EVRAKLARINI SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜNE TESLİM ETMEDEN ÖNCE ÜNİVERSİTE BİLGİ SİSTEMİNDEN BAŞVURU YAPMALARI GEREKMEKTEDİR.

  • L'Oreal-UNESCO Ulusal Genç Bilim Kadınlarına Destek Bursları 2019 İlanı

    UNESCO Türkiye Milli Komisyonunun "L'Oreal-UNESCO Ulusal Genç Bilim Kadınlarına Destek Bursları 2019 İlanı" hakkında detaylı bilgiye ulaşmak için tıklayınız. 

  • 2018-2019 Personel Hareketliliği Sonuçları

    Değerli Akademik ve İdari Personelimiz, 2018-2019 Erasmus Personel Hareketliliği başvuruları sonuçlandırılmıştır. Bu programa ilgiliniz için teşekkür ederiz. Personel hareketliliğine ayrılan bütçemiz çerçevesinde Rektör Yardımısı Prof.Dr. Turan Gökçe Başkanlığında Dış İlişkiler Komisyonu 9 Ocak 2019 tarihinde toplanarak başvuruları değerlendirmiştir.  Buna göre, 6 (altı) personelimizin ders vermeye, 5 personelimizin de ders almaya gitmesi uygun görülmüştür. Değerlerdirmeler, personel hareketliliği usul ve esaslarına göre yapılmıştır.   Erasmus Personel Değerlendirme Sonuçları: Ders Verme Hareketliliği Asil ve Yedek Liste (Tıklayınız) Eğitim Alma Hareketliliği Asil ve Yedek Liste (Tıklayınız)   Asil ve yedek listedeki personelimizin bilgilendirmesi mail ile yapılacaktır. Bununla beraber, Erasmus Ofisimizden hareketliliğe ilişkin bilgi alabilirler.   Saygılarımızla,   Erasmus Kurum Koordinatörlüğü      

  • ÖNEMLi...YEMEK YARDIMI KATKI PAYI

              DEVLET MEMURLARI YİYECEK YARDIMI YÖNETMELİĞİ  kapsamında  2019 yılı için belirlenen katkı payları 21/12/2018 tarihli Rektörlük Oluru'na istinaden tüm personele duyurulmuş olup ilgili ihaleye karşı Kamu İhale Kurumu'na itirazen şikayet başvurusu yapılmıştır.          Şikayet başvurusunun incelenip sonuçlanmasına kadar geçecek sürede hizmetin aksamadan yürütülmesi için 07/01/2019 tarihinde 2019/6679 İKN ile 09/01/2019- 28/02/2019 tarihleri arasını kapsayacak şekilde yeniden ihaleye çıkılmış ve artan asgari ücret gerekçesiyle yemek birim fiyatı 8,50+ KDV'den 10,40+ KDV'ye yükselmiştir.        İlgili mevzuat ve bütçe olanakları çerçevesinde oluşan yeni fiyat nedeniyle 09/01/2019 -28/02/2019 tarihleri arasında geçici olarak yemek katkı paylarının güncellenmesi zorunlu olmuş ve ilgili tarihlerde aşağıda tabloda belirtilen katkı paylarının alınması uygun görülmüştür.             Personellerin yemek ücretine ait katkı bedellerinin Ziraat Bankası Girne Şb. TR82 0001 0019 0387 7667 2250 01 IBAN nolu hesaba havale/EFT ile yapılması, yapılan havale/EFT lerde açıklama bölümüne sadece yükleme yapılacak personele ait T.C. no yazılması (rakam dışında karakter girilmemesi) , yüklenen bakiyelerde tarih/süre kısıtlaması olmayıp sadece yemek yenilen günler için düşüm yapılacağından iş yoğunluğu,  EFT süresi vb. sorunları asgariye indirmek için yüklemelerin haftalık yerine tercihen aylık olarak yapılması önerilmektedir.       Yapılan havale ve EFT ler ancak ilgili hesaba aktarıldıktan sonra banka tarafından otomatik bakiye yükleme işlemi yapılacak olup; öngörülemeyen sorunlar için Cuma günleri saat 15.00-16.00 arasında İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı’ ndan   Didem Odaman (İç hat:1166) ile irtibata geçilmesi gerekmektedir. NOT: Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ‘ndan gelen bilgi doğrultusunda otomatik yükleme işlemi 01.02.2019 tarihinde başlayacak olup bu tarihe kadar olan ödemeler İdari ve Mali İşler personeli tarafından manuel olarak yapılacak olup bakiye yükleme işlemleri sadece Cuma günleri 15.00-16.00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir)      İtirazen şikayet değerlendirme sonucu imzalanacak sözleşmeye göre yeniden güncelleme yapılacaktır. 2019 YILI PERSONEL YEMEK BEDELİ KATKI PAYI TABLOSU Tüm Personel; 1) Ek göstergesiz görevlerde bulunanlardan   4,00TL 2) 1100'e kadar (1100 dahil)   4,00 TL 3) 2200'e kadar (2200 dahil) Şube Müd.,MYO.-YO.Sekreteri 4,50 TL 4) 3600'e kadar (3600 dahil) Yrd.Doçent,G.Sekreter,G.Sek.Yard.D.Bşk. Fak.Sekreteri,Öğr.Gör. Okutman,Arş.Gör.,Uzman 5,00 TL 5) 4800'e kadar (4800 dahil) Doçent 6,00 TL 6) 4800'den daha yüksek Rektör, Rektör Yrd., Dekan, Dekan Yrd., Yüksekokul Müdürü ve Profesörler 7,00 TL Sözleşmeli Personel; 1) Brüt sözleşme ücreti 5.055,00 TL.ye kadar olanlar (4/B personel dahil) 4,00 TL 2) Brüt sözleşme ücreti 5.055,00 TL. den yüksek olanlar   7,50 TL  

  • 2018 Yılı Akademik Teşvik Ödeneği Başvuru İşlemleri

    Bakanlar Kurulunca 14/05/2018 tarihinde kararlaştırılan “Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği" kapsamında  Yapılacak olan 2018 Yılı Akademik Teşvik Ödeneği başvuruları 02 Ocak 2019 Çarşamba günü başlamış olup başvuru takvimi ek'te belirtilmiştir.   Teşvik ödemesinde esas alınacak veri girişlerinin yönetmeliğe uygun olarak yapılması, sonraki süreçlerin sorunsuz yürütülebilmesi bakımından önemlidir. Başvurularda, YÖKSİS’ten alınan çıktının ve akademik faaliyetlere ilişkin belgelerin başvuru dilekçesi ile birlikte eksiksiz sunulması, Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonlarının yapacakları değerlendirme ve alacakları kararlar açısından gereklidir. Bu kapsamda yapılacak başvuru ve incelemelerde dikkat edilmesi istenen hususlar için tıklayınız.   Ek-1: Başvuru Takvimi Ek-2: Başvuru Formu Ek-3: Komisyon Karar Tutanağı  

  • 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi Lisansüstü Başvuruları

    Doktora Öğrenci Alımı ve Kontenjan bilgileri için TIKLAYINIZ. Yüksek Lisans  Tezli Öğrenci Alımı ve Kontenjan bilgileri için TIKLAYINIZ. Yüksek Lisans  Tezsiz Öğrenci Alımı ve Kontenjan bilgileri için TIKLAYINIZ.   Başvuru yapmak için TIKLAYINIZ.   Başvuru Tarihleri; 31 Aralık 2018 -  11 Ocak 2019 (Online başvuruları 31 Aralık 2018 tarihi itibariyle yapabilirsiniz)   Yüksek Lisans Sınav (Yazılı & Sözlü) tarihi; 15 Ocak 2019 Saat :10.00 Doktora Sınav (Yazılı & Sözlü) tarihi; 16 Ocak 2019 Saat :10.00 Lisansüstü Programlara Başvuruların Değerlendirilmesi; 17 Ocak 2019  Lisansüstü Programlara Başvuru Sonuçlarının ilan edilmesi; 18 Ocak 2019   Not: Online başvuru yapıldıktan sonra online başvuru çıktısı ve gerekli belgelerin 11 Ocak 2019 tarih, saat 17:00 'e kadar Fen Bilimleri Enstitüsü Öğrenci İşlerine teslim edilmelidir. (Belirtilen tarihlerde evraklarını teslim etmeyen öğrencilerin başvuruları iptal edilecektir) En fazla 2(iki) programa başvuru yapabilirsiniz.     Başvuru esnasında yoğunluktan dolayı telefonlara ulaşamayabilirsiniz. Bu nedenle aşağıda belirtilen e-mail adreslerinden bilgi alabilirsiniz.   Emre YILMAZ; emre.yilmaz@ikc.edu.tr Gamze GÜZEL; gamze.guzel@ikc.edu.tr      

  • 2018-2019 Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Çift Anadal ve Yan Dal Programları Başvuruları

    BAŞVURU ADRESİ Başvurular 07-11 Ocak 2019 tarihleri arasında gerekli belgeler tamamlanarak ilgili akademik birime şahsen veya posta yolu ile yapılacaktır. Posta yoluyla yapılacak başvurularda, başvuru belgelerinin Üniversiteye ulaşma tarihi dikkate alınır. Postadan kaynaklanan gecikmelerden Üniversitemiz sorumlu değildir. Akademik Birimlerin iletişim adreslerine ulaşmak için tıklayınız. BAHAR YARIYILI AKADEMİK TAKVİMİ Başvuru Tarihi Değerlendirme Tarihi Sonuç İlan Tarihi Kesin Kayıt Tarihi Başlangıç Bitiş Başlangıç Bitiş Başlangıç Bitiş 07.01.2019 11.01.2019 14.01.2019 16.01.2019 18.01.2019 21.01.2019 23.01.2019   BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER 1. Öğrencinin başvuru yapacağı programı belirten dilekçesi. 2. Not Durum Belgesi (Transkript) 3. ÖSYS Sonuç Belgesi(Yükseköğretim programına yerleştirildiği yıla ait sonuç belgesi) 4. Onaylı eğitim-öğretim planı ve aldığı derslerin içerikleri. KONTENJANLAR PRPGRAM ADI BAŞVURABİLECEK BÖLÜMLER Çift Anadal Kontenjan Önerileri  Yandal Kontenjan Önerileri BAHAR BAHAR Makine Mühendisliği (İngilizce) (ÇAP) İnşaat Mühendisliği (İngilizce) 1 0 Makine Mühendisliği (İngilizce) (ÇAP) Mekatronik Mühendisliği (İngilizce) 1 0 Makine Mühendisliği (İngilizce) (ÇAP) Malzeme Bilimi ve Mühendisliği (İngilizce) 1 0 ÇİFT ANADAL PROGRAMI BAŞVURU KOŞULLARI ·  Öğrenci ilan edilen ikinci anadal diploma programına, anadal diploma programının en erken üçüncü yarıyılın başında, en geç ise dört yıllık programlarda beşinci yarıyılın başında, beş yıllık programlarda yedinci yarıyılın başında, altı yıllık programlarda ise dokuzuncu yarıyılın başında başvurabilir ve en fazla iki tercih yapabilir. ·  Öğrencinin çift anadal programına başvurabilmesi için başvurduğu yarıyıla kadar anadal lisans programında aldığı tüm dersleri başarıyla tamamlamış olması ve başvurusu sırasındaki genel not ortalamasının 100 üzerinden en az 70 olması gerekir. Başvuruda bulunan öğrencinin anadal programının ilgili sınıfında başarı sıralaması itibarı ile en üst % 20’lik dilimde bulunması ve başvurusunun ilgili bölüm tarafından uygun görülmesi gerekir. ·  Anadal diploma programındaki genel not ortalaması en az 100 üzerinden 70 olan ancak anadal diploma programının ilgili sınıfında başarı sıralaması itibari ile en üst %20’sinde yer almayan öğrencilerden çift anadal yapılacak programın ilgili yıldaki taban puanından az olmamak üzere puana sahip olanlar da çift anadal programına başvurabilirler.


Toplam 123

En Çok Okunan DUYURULAR